Hoe vervelend ook, zowel voor u als voor ons.... het kan voor komen, dat u niet helemaal tevreden bent of een andere klacht heeft.
Leest u in dat geval onderstaande tekst aandachtig door.
Het is sinds 2016 verplicht om te vermelden dat consumenten een klacht kunnen melden bij het Europees ODR platform, hier alleen in de algemene voorwaarden naar verwijzen is niet voldoende. Ook op een aparte pagina buiten de algemene voorwaarden moet hierop gewezen worden.
Daar is deze pagina voor bedoeld.
Ook moeten consumenten gewezen worden op de mogelijkheden tot bemiddeling door WebwinkelKeur.
Indien u een klacht heeft:
Maak uw klacht eerst aan ons kenbaar via ons e-mail adres info@martoparts.nl, of telefonisch op 0114-851337 / 06-39807670 (tussen 12 en 23 uur).
Zo goed als alle problemen kunnen wij voor u oplossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://www.ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.